Har ALDRIG varit med om något värre!

FY FAN, jag var på ett steppass idag.. Och jag sa att jag var nybörjare och hade testat step några gånger.. Tänk er jag kommer in på passet och ALLA känner ALLA, tränaren känner verkligen alla. Och jag säger till tränaren att jag ärnybörjade och om detta är något för mig? Yees, of course we are not so many in this class. so that will jbe perfect for you "eeh okay". Passet sätter igång och bara under uppvärmingspasset så hänger jag inte med, fattar ni hur dum jag kände mig?!?! Har aldrig haft den känslan innan men jag skämdes som fan, stod bara och glodde! Sen efter första pausen, dvs efter 35 MINUTER då fråga jag om jag kunde gå ut om det var ok!? FY FAN VAD PINSAMT, och sen hoppa jag in i duschen snabbt som fan för att inte råka på dem i omklädningsrummet.. Haha

Nu är det parrty! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0