HEMSKHEMSKHEMSK

Hemsk dag, eller i allafall i skolan.. Har en kurs som man har över helgen, och jag säger bara shit, vad är det? Alla gissar sig till beslut on what grounds right? I Sverige hade en sån kurs aldrig existerat, barnaleken.. Fatta ingenting, jag var i princip den enda internationella studenten där så jaaa, denna otroligt givande kurs fortsätter imorgon.. Sen är det en presentation och an reflection on 2500 words, yees!

Däremot har jag haft en del samtal idag, först med Mormor och Morfar som kom hem från sin golfresa i Spanien sen mor och far som visade det "halv nya" köket, sen blev det ett snack med Malin med en skrikande Matilda i bakgrunden och nuuu harjag precis snackat med Iiiikonen (uttala det gärna med stockholmskan så blir det pricken över i:et) :) You knoow why my friends, hahahah internt skämt, sorry! Nu ser väl alla matchen men saken är den att jag pallar inte ta mig ner till stan IGEN för att se matchen på union building, behöver lite näring och lite vila :)

See you
Hannah



Morfar och lilla fina kusin Nellie, dock en aning sur här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0