Right from Starbucks

Just nu sitter jag på starbucks och har äntligen fått tillgång till internet här! riktigt skönt, börjar bli lite trött på att, i princip, bara sitta på rummet.. Det blir lite dystert dock finns det en negativ sak med Starbucks, jag kan inte hitta något uttag dvs. jag måste alltid ladda datorn fullt innan jag sätter mig här!

Idag har jag haft en lektion, soft men imorgon och på söndag går jag från 9am. - 5p.m.. Det är lite segt men det är en kurs på 10 credits som är över helgen sen behöver man "typ" inte göra mer, man ska bara skriva en reflektion och göra en presentation så det är riktigt soft! Idag har jag inte snackat med mor och far på tre dagar (mamma håller väl på att få fnatt där hemma) men jag sa till dem att jag kan inte snacka med dem varje dag (ibland två gånger om dagen) för vi har inte så mycket att säga varandra, det hinner ju inte hända något hehe.

Nej nu ska jag försöka plugga lite, ni får ha det så bra!
Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0