Thursday.

Skön dag idag, har en lektion idag men har ändå varit uppe sen åtta (dock märktes det att jag var uppe halva natten för jag var riktigt trött när jag skulle upp, ni vet så där när man har ont i hela kroppen efter ett hårt träningspass, och vädret ser lite halvruggigt ut och man har precis höjt varmen i rummet så man ligger bara och gosar under täcket och man vill verkligen inte ta sig upp! Haha, men jag gick upp, gick en liten promenix (rätt bra med dem där promenixarna för då vet jag ungefär var allt är.) Heaton som jag bor i ligger inte i city utan lite utanför, ungefär 30 min om man går.

Idag hade jag tänkt gå på min lektion, sen käka något och sätta mig på starbucks och plugga/surfa/softa lite där. Rätt så skönt faktiskt men hade tänkt testa ett annat starbucks idag, woow hahah! sen ikväll är det träning som gäller och jag och Kristoffer hade nog tänkt se en rysare ikväll, fint!

Ha det så bra
XOXO Hannah





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0