Fullspäckad dag!

Godmorgon allihopa! Idag har jag/vi en fullspäckad dag framför oss, först har jag två timmars lektion sen ska vi direkt på metron och ta oss ut till ett barbouroutlet (vet inte om jag skrev det innan men jag ska iallafall HA en jacka och jag vet precis vilken, faan säger jag bara om den är slut haha) sen när jag kmmer hem (förhoppningsvis kommer jag hem tillhalv sex svensk tid så jag ska SKYPA med Malin, för hon har LOVAT detta nu) sen ikväll ska vi ut på en liten pubrunda som slutar på en nattklubb med alla international students så det ska bli riktigt kul! Mindre kul imorgon när jag ska ta mig upp till lektionerna!

//Hannah



Visst är hon vacker - Maggan Löfqvist - endast hon som lyckas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0