Jahapp?

Haha det ända jag kunde säga igår när jag gick och la mig, tänkte imorgon ja då är det en lektion mitt på dagen men så vart det inte, den börjar inte förens nästa vecka.. Så slappt detta är, peppa peppa.. JAg är helt säker på att det kommer ta sin lilla tid sen och bli lite tuffare, vi läser sex kurser här (men bara fyra i Lund ).

Igår såg jag och Kristoffer Terminator 4.. Kan inte påstå att man fatta så mycket då jag inte har sett 3:an haha :) Men Kristoffer har sätt dem hur månag gånger som helst och fattar fortfarande inte allt.. Nu ska jag snart iväg och träna, håller på att tvätta nu så jag måste vänta in tills den vittvätten är klar så jag kan stoppa in en ny ;) Vuxenpoäng!!

Hannah

http://www.moviesonline.ca/AdvHTML_Upload/arnold-terminator4.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0