Newcastle so far..


Hejsan allihopa! Nu hade jag tänkt att börja här igen, nu när man är i England.
Kan vara kul att kolla igenom sen. Vi kom hit för lite mer än en vecka sen, måndagen den 14 september. Första dagen vi kom så fick vi boende, ett stort hus (engelskt radhus) som vi just nu bor fem svenskar i. Vi är tre från Lund och två från Umeå. Helt okej, förutom att gas, värme, varmvatten inte har funkat i en vecka men just nu faktiskt fixar dem med det! Fattar ni hur skönt det är att duscha i VARMVATTEN!! Haha jag har fixat gymkort så där duschar jag varmt, men man sover med mycket kläder på :)

Under veckan har vi varit på några erasmus exchange meetings och gjort ett engelsktest. Sen har vi även varit med på lite aktiviteter - freshers week. Vi har spelat bowling och vi har varit i Durham (2,5 mil söderut). Sen har vi varit ute och ätit rätt mycket och tagiit några öl! Iom att jag bara är med killar här så blir det nästan bara öl, eller öl och öl corona eller sol haha! Vi skulle egentligen på fäktning idag men Kristoffer är sjuk idag, jag har varit sjuk och David , Erik och Daniel börjar känns sig lite krassliga... Så är det när man får bo i ett iskallt hus, tom varmare ute än vad det är här inne! Ikväll ska vi ut, det ska vara något festivalaktigt uteanför the union building, och kanske iväg på en barkurs som är nu i eftermiddag!

Tjingeling

 

 

Erik och Kristoffer


Kommentarer
Postat av: fridus.

gött att du är tillbaka! :)

erkänn du skänkte en tanke åt mig när du bowlade? ;D puuuuuuuuusss <3

2009-09-24 @ 10:41:27
URL: http://fdahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0