På stan

Idag har jag, Kristoffer varit på stan. När vi väl var där nere så mötte vi upp Erik också, dock fick han gå hem för han kände sig febrig (precis som alla andra killar). Jag hade planerat att köpa lite grejer såsom jacka, baddräck, smink etc.. Fick inget med mig hem däremot fick Kristoffer med sig en massa påsar hem med kläder och parfym till sin flickvän, snäll kille det där :) Sen när vi sprang till dem sista affärerna sådär vid fem i sex så passa vi på att äta lite innan vi gick hem. För här hemma finns det inte mycket gott i vår kyl, det är inte precis som hemma! Nu funderar jag på att sticka iväg och träna (alla andra är ju ändå sjuka och ligger i princip nerbäddade), men vi får se!

Ha det så bra //Hannah



Silent disco, du lånar ett par hörlurar och så finns det två kanaler att lyssna på! Rätt roligt att se när du väl kommer in för det är knäpptyst och alla står och hoppar och dansar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0