Seg dag...

Jag kom hem vid halv tre - tre inatt och hade en rätt så "gladihågen" David med mig hem (han är också inneboende i huset). Klockan är nu halv fem och han ligger fortfarande i sängen, resten av killarna var också rätt bra på det men jag höll mig lugn (mycket nöjd måste jag säga) :) Men när Kristoffer bankar på dörren tjugo i nio i morse var mindre kul, jag försökta snabbt komma på en dålig ursäkt för att ligga kvar i sängen men det gick mindre bra. Klockan 9 am skulle vi nämligen vara på ett minimöte på gymet (alla som blir medlemmar måste gå på ett sånt).

Nu har hela dagen gått och jag har möblerat om i rummet, blev mycket bättre och ligger precis intill elementen så det är riktigt skönt! Har dessutom köpt mig en spegel. Känner mig rätt hemma här, har ingen jätte hemlängtan direkt så det känns bra! Kanske inte så konstigt mamma och pappa ringer två gånger om dagen varav en gång på skype när man får se dem. Har även snackat med Martina idag, skönt att höra hennes ljuva skåneröst haha

Ikväll blir det nog bio men grabbarna, kan vara rätt skönt! Det blir nog District 9 och biografen ska ligga mitt i stan, Eldon square. Så då får vi se om de har lite brio och popcorn :)

Hannah

Jag och Martina, Alanya 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0