Sunny sunday


Godmorgon allihopa, sorry för att jag inte skrev igår men jag hade fullt upp.
Var på gymet på morgonen och sen var jag här hemma i huset ungefär en timme för sen skulle jag ner till stan och köpa en jacka (som jag hade lagt undan). Precis innan jag skulle gå igenom dörren så sa David till mig att det finns ett barbour outlet här i närheten (det var en barbour jacka som jag skulle köpa) så jackan sket sig men jag stack ändå ner till stan för att handla lite :) Det blev en klänning (woow, Hannah har köpt en klänning mycket sällan), linne och en kavaj. Det jag egentligen behövde var ett par skor för dem jag har nu gör ont, riiktigt ont! Sen när jag kom hem så käkade vi lite och sen satte jag och Kristoffer på Hancock, sen var sängen efterlängtad. Egentligen inte, för det här är tredje natten som jag drömmer mardrömmar..

Nu idag så ska jag välja ut kurser helt och hållet, mixtra lite :) Sen ska jag nog träna, kanske ska simma we will see ;) By the way pappa fyllde år igår, gratulerar och jag skicka ett chokladogram till han lite roligt och annorlunda!! Förresten vårt kylskåp har lagt av , uuh så nu ligger all mat i frysen (det går bara snett med det här huset)

Hannah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0