The first day in school :)

Uppe med tuppen klockan sju, njae drog mig till 20 över hehe. Sen var det raska steg till busen vid åtta och hittade direkt till första lektionen. Det var System theory nand information system, studenterna bestod till mesta dels av exchange students, plus att läraren var från indien så man fick spetsa öronen lite. Hur kan dem ha en indisk lärare och rekommenderar den till utbytesstudenter? Jag är helt övertygad om att 70% inte förstod ett skvatt! Sen hade vi en annan jättebra lektion, Understanding work and organisations så den behåller jag :) Sen sist på dagen så hade vi en introduktion av ett Business Game så ska endast vara under en helg, skönt att man har den avklarad då!

Så nu ska jag bara slappa och se lite på internet-tv, haha fy fan vad jag underskattade min tv där hemma, nu får man antingen titta på en 15´ tums skärm eller en 10´, iisch ) PLUS att man måste ligga på sidan, för om man sätter upp den på kuddar (vilket jag inte har) så blir datorn för varm och det är aldrig bra.. Nej jag har köpt en bok idag, kanske man ska börja läsa!?

Trevlig kväll!
Hannah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0